Gerosios patirties sklaida „Pasitinkant pavasarį“

Kovo 10 d. Nemenčinės vaikų lopšelyje–darželyje vyko Vilniaus rajono savivaldybės ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą teikiančių švietimo įstaigų trumpalaikio kūrybinio projekto „Plastilininio Kaziuko nuotykiai“ apibendrinimo baigiamasis renginys.

Renginį pradėjo Nemenčinės vaikų lopšelio-darželio direktorė R. Gurska tardama sveikinimo žodį, palinkėdama nuotaikingo ir produktyvaus tarpusavio bendradarbiavimo.

Į gerosios patirties sklaidos susitikimą atvykę Vilniaus r. savivaldybės ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai ne tik dalyvavo projekto aptarime, grožėjosi „Plastilininio Kaziuko“ parodos modeliuotais dirbiniais, bet ir pasisėmė naujų idėjų darbui su vaikais, stebėdami mokytojos, dirbančios pagal ikimokyklinio ugdymo programą, A. Juchnevič ir meninio ugdymo mokytojos, D. Biekšienės integruotą atvirą veiklą „Pavasario pievoje“. Veiklos metu vaikai buvo skatinami domėtis pavasarį bundančios gamtos garsais, ugdė ritmo pojūtį, plėtojo pažintinę ir muzikinę patirtį.

Stebėję veiklą pedagogai buvo sužavėti vaikų aktyvumu, drąsa ir įsitraukimu į veiklą. Negailėjo pagyrimų pedagogėms bei jų kūrybiškoms ir inovatyvioms idėjoms.

Projekto „Plastilininio Kaziuko nuotykiai“ įgyvendinimo akimirkas pristatė Nemenčinės vaikų lopšelio-darželio logopedė metodininkė – specialioji pedagogė A. Grebneva. Pranešėja aptarė projekto organizavimo ypatumus, akcentavo plastilino taikymo naudą vaikų ugdyme ir pristatė „Stop kadro“ animacijos technikos pritaikymo galimybes kuriant vaizdines ugdymo priemones. Siekdama vizualizuoti naujoviškos „Stop kadro“ programos panaudojimo būdus, pademonstravo projekto darbo grupės kurtą ugdymo priemonę-filmuką „Plastilininio Kaziuko nuotykiai“ .

Projekto gerąja patirtimi pasidalino ir projekto dalyviai, kurie pristatė autorines ugdymo priemones: „Užburtame ūkyje“ (Vilniaus r. Nemenčinės Konstanto Parčevskio gimnazijos Sužionių pagrindinio ugdymo skyriaus auklėtoja M. Maliuk ir meninio ugdymo mokytoja metodininkė D. Biekšienė) bei „Plastilininiai trijų paršelių nuotykiai“ (Vilniaus r. Nemenčinės vaikų lopšelio-darželio ikimokyklinio ugdymo vyresnioji auklėtoja G. Golubovienė).

Po visų pranešimų susirinkusiųjų laukė diskusija prie kavos puodelio. Diskutuojant sulaukėme Vilniaus r. ikimokyklinio ugdymo metodinio būrelio pirmininkės A. Černiavskos pasiūlymo organizuoti praktinius mokymus Vilniaus r. savivaldybės ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams tema:  „Stop kadro“ animacijos technikos panaudojimas, kuriant vaizdines ugdymo priemones.

Džiaugiamės sulaukę tokio susidomėjimo inovatyviu ugdymo metodu, kuris suteikia progą atrasti naujas informacinių komunikacinių technologijų panaudojimo galimybes, puoselėjant tradicijas bei vystant pažinimo, komunikavimo ir meninę kompetencijas.

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui I. Komarovska

Logopedė metodininkė – specialioji pedagogė A. Grebneva