Renginys ,,Skėtis, botai ir pintinė, kviečia mugė rudeninė“
Nėra dienos, kad vaikas, atėjęs į vaikų lopšelio – darželio grupę, neatsineštų įvairiaspalvių lapų, kaštonų, kankorėžių ar kitokių rudeninės gamtos dovanėlių. Kiekvienas vaiko žingsnis ,,rudens takeliu‘‘ lydimas vis besikeičiančių reiškinių – čia saulė šviečia, čia lietus lyja, čia dangus temsta, čia šaltukas spaudžia.
Ruduo – ypatingas metų laikas. Todėl nuo rugsėjo 20-osios prasidėjo rudeniškai šventiška savaitė. Lauko klasėje vyko vaikų kūrybinės dirbtuvės, kurių metu kiekvienos grupės vaikai su logopede ir socialine pedagoge išbandė kūrybinius gebėjimus: dėliojo rudeninius paveikslus ir dekoracijas, kūrė puošmenas lauko scenai bei savo grupei. Rudens savaitei pasiruošti padėjo vaikų lopšelio – darželio darbuotojai bei vaikų tėveliai ir kūrybinėms dirbtuvėms parūpino daug gamtinės medžiagos, ieškojo ypatingų formų bei dydžių daržovių ir vaisių rudeninei mugei paįvairinti, rudens mandalai sukurti.
Renginio dieną, rugsėjo 23-ąją, nuo pat ankstyvo ryto girdėjosi šurmulys.

Ruduo – tai gėrybių gausa! Ruduo – tai permainingas oras, spalvoti skėčiai, lietūs, šnarantys margaspalviai lapai ir rudeniniai botai! Tad, kodėl su spalvotais botais ir skėčiais nepasidžiaugus, nepašokus ir nepadainavus? Taip pasipuošę su daina ir šokiu renginio dalyviai, lydimi meninio ugdymo mokytojos, patraukė į lauko sceną, pasveikinti rudenį, kuris dovanoja ne tik neįtikėtinos gausos spalvų paletę, bet ir gausiai apipila rudeninėmis gėrybėmis. Įtakojami judesio korekcijos specialisto, ugdytiniai susitiko su menamu rudeniu ir kartu su juo žaidė mėgstamus žaidimus bei aktyviai sportavo. Galiausiai kartu su grupių mokytojomis vaikai kiemo viduryje sudėliojo neįtikėtinai spalvingą rudens mandalą. Daržovės, vaisiai ir uogos nepamainomi draugai ir rudens partneriai kūrybiškai įkvėpiantys ir nepakartojami!
Smagu, kai galima sukurti ugdytiniams netradicinę aplinką, kurioje jie aktyvesni, susidomėję pasiūlytais žaidimais, užduotimis, patys ieško išeičių bei daugelį dalykų atranda savarankiškai, kūrybingaiveikdami ir tyrinėdami. Tikime, kad vaikų lopšelio – darželio pedagogų pasirinktos ugdymosi priemonės, būdai ir aplinka padėjo sėkmingiau įgyvendinti užsibrėžtus vaikų ugdymo (si) tikslus ir uždavinius.
