
1963−1978 metais veikė prie bažnyčios įsikūręs lopšelis, kur buvo ugdomi vaikai nuo 1 iki 3 metų.
Tais pačiais metais veikė darželis Piliakalnio gatvėje,
kurį lankė 4-7 metų vaikai.


Pirmasis tipinis vaikų lopšelis-darželis buvo pastatytas prie Neries upės 1978 m.
Nuo 1994 m. iki 2009 m. lopšelis-darželis perduotas mokykloms.
1989 m. gražiame pušyne pastatytas dar vienas 12 grupių lopšelis-darželis.
2010 m. po vaikų lopšelio-darželio renovacijos Kranto g. įkurta 10 papildomų grupių.
Nuo 2014 m. rugsėjo 1 d. Nemenčinės vaikų lopšelis-darželis yra atskira ikimokyklinė įstaiga, kurioje ugdomi vaikai nuo 2 iki 5 metų.


Zmogaus vardas

Zmogaus vardas

Zmogaus vardas
Ugdytinių skaičius
- Nuo 2020 m. rugsėjo 1 d. priimti 74 vaikai.
2020/2021 m.
Ugdymas | Grupių skaičius | Vaikų skaičius | Ugdytinių skaičius pagal ugdomąją kalbą | ||
Lietuvių | Lenkų | Rusų | |||
Ankstyvasis | 4 | 61 | 34 | 27 | 0 |
Ikimokyklinis | 7 | 140 | 63 | 60 | 17 |
Iš viso | 11 | 201 | 97 | 87 | 17 |
Mūsų komanda

Lopšelio-darželio vizija
Atvira ir šiuolaikiška ikimokyklinė ugdymo įstaiga, gebanti atpažinti ir tenkinti kiekvieno vaiko ir jo šeimos poreikius, ugdymą grindžianti inovatyviais metodais ir įdomia bei modernia aplinka.
Lopšelio-darželio misija
Teikti 2–5 metų amžiaus vaikams ikimokyklinio ugdymo paslaugas, garantuojančias gerą vaiko savijautą ir aktyvumą, atliepiančias individualius vaiko gebėjimus, poreikius ir lūkesčius, bei užtikrinančius sėkmingą socializaciją.
Lopšelio-darželio vertybės
Dirbdami su vaikais vadovaujamės šiomis vertybėmis:
- Draugiškas ir palankus vaikams bei darbuotojams mikroklimatas;
- Pedagoginio meistriškumo ir ugdymo kokybės siekis;
- Tikslų vieningumas ir atsakomybė už ugdymo(-si) rezultatus;
- Vaiko poreikiams pritaikyta ir šiuolaikiškai aprūpinta edukacinė aplinka;
- Kiekvieno darbuotojo nuolatinis mokymasis ir tobulėjimas.
Lopšelio-darželio pagrindinis veiklos tikslas:
Kurti saugią edukacinę aplinką, kurioje kiekvienas vaikas galėtų tobulinti savo gebėjimus ir suaugusiojo padedamas įgytų pasitikėjimą savimi, jaustųsi orus, saugus, mylimas ir gerbiamas.
Lopšelio-darželio pagrindiniai veiklos uždaviniai:
- Sukurti aplinką, kurioje kiekvienas vaikas pozityviai bendrautų ir bendradarbiautų su suaugusiaisiais, vaikais, mokytųsi spręsti kasdienes problemas, atsižvelgtų į savo ir kitų ketinimus bei veiksmų pasekmes;
- Skatinti vaikų aktyvų dalyvavimą ir kūrybišką išreiškimą savęs ugdymo įstaigos ir vietos bendruomenės gyvenime;
- Grupėse organizuotis taip, kad mokydamasis pažinti savo individualias fizines, socialines, pažinimo, kalbos ir bendravimo, kūrybines galias, vaikas aktyviai veiktų: žaistų, klausinėtų, tyrinėtų, rinktųsi veiklos būdus ir priemones, samprotautų apie tai, ko išmoko, numatytų tolesnės veiklos žingsnius.

Laiminga aplinka

Aktyvus mokymasis

Kūrybinės pamokos
